niedziela, 21 kwietnia 2013

Wygrane candy i moje twory ;)

Ostatnimi czasy spotkało mnie szczęście i wygrałam candy w Skarbnicy Pomysłów. Na przesyłkę długo nie czekałam, jak tylko się pojawiła, to zabrałam się do roboty.

Oto zdjęcia szczęśliwej zawartości:


No to teraz pora na moje robótki:

Proste i eleganckie:

Pięknie, tęczowo opalizujące pastylki:

Breloczek w fiolecie i czerni:

 Zakładka do książki w granacie i czerni:

 Modelinowe kwiatuszki przerobione na sztyfty:

Howlitowe (lub turkusowe ;) kulki na "szyjkach":

Szkło ze złotą łezką:

Takie trochę antyczne:

I wisiorek z aniołkiem:

Jest jeszcze jedna praca, która powstała dzięki wygraniu candy. Ale o tym potem ;). Podobają Wam się moje twory? Skarbnico, mam nadzieję, że Wam szczególnie podoba się moja mała "sztuka", bo to dzięki Wam powstała ;).

2 komentarze:

  1. Śliczne te twoje prace. zwłaszcza tęczowe pastylki i zakładka do książki. zapraszam również do mnie things-by-ardilla.blogspot.de/?m=0

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)