czwartek, 18 lipca 2013

Na specjalne zamówienie ;)

Otrzymałam ostatnio od koleżanki - imienniczki ;) zamówienie na bransoletkę. Po omówieniu wszystkich szczegółów dotyczących zawieszek, sznurka, zapięcia itd., zabrałam się do roboty. Nie trwało to długo, bo przyjemnie mi się tworzyło i powstała ona:


 Jak widzicie, znajduje się na niej pięć zawieszek: dwa ciasteczkowe potwory (jeden z ciasteczkiem, drugi bez), czekoladka i dwa ciasteczka. Moimi rękoma uwite ;).

Była zamówiona jako prezent, więc mam nadzieję, że obdarowywanej się podobała ;). Zawieszki z modeliny Fimo, sznurki woskowane.

A Wam się podoba ;)? Czy nie przepadacie za takimi bransoletkami i lubicie inne (jakie)?

4 komentarze:

  1. Zawieszki ładne, chociaż ja bym w takich nie chodziła. Nie lubię, jak mi coś dynda przy ręce, to jest drażniące. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie podoba, choc takich nie nosze:) Ale dobra praca:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)