wtorek, 19 marca 2013

Akcja Wymianka!

Żeby nie kupować niepotrzebnych rzeczy, ale też nie wyrzucać tego, co innym wydaje się niepotrzebne, postanowiłam zrobić z Wami małą wymiankę. Jesteś z Radomia? Super, możesz mi szybko pomóc ;). Jesteś z innego miasta? Proponuję lecieć na pocztę ;)

Czego potrzebuję ja:
- zawleczek od puszek (obojętnie jaki kolor; nie powyginane)


- łańcuszków kuleczkowych (z metek ubraniowych, dowolny kolor, dowolna długość)



Co oferuję ja:
- kolczyki (różne wzory, kolory)

Kryjesz takie rzeczy w zakamarkach swojego pokoju, mieszkania? Zbierz je, a się wymienimy. Postaram się w ciągu najbliższych dni wrzucić zdjęcia wszystkich kolczyków, które będą do wymianki, podam ich "cenę", czyli ilość zawleczek bądź łańcuszków do zdobycia ich. Będzie można sobie wybrać, co nas interesuje.

Uprzedzając Wasze ewentualne pytanie "Po co mi to?", odpowiadam, że łańcuszki potrzebne będą do bransoletek siostrzanych do tych, które już na blogu znajdziecie, a zawleczki to mój projekt specjalny - zdradzę, że spełnię czyjeś marzenie ;). To co, pomożecie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)