wtorek, 12 marca 2013

Witajcie kochani na moim nowym blogu!

W związku z tym, że większość blogów, które podziwiam, oglądam codziennie, tworzą ciekawe konkursy, znajduje się na platformie Blogger, to i ja postanowiłam się tu przenieść, aby mieć dostęp do wszystkiego, co lubię. Dokładnie przybyłam stąd:

www.srebrnybigiel.wjo.pl

Na razie blog jest w fazie przygotowywania, ale już możecie subskrybować mojego bloga. Jestem dostępna także tu:

https://www.facebook.com/bigielsrebrny

Chciałabym dodawać tutaj przede wszystkim zdjęcia moich prac, ale nie tylko. Chciałabym pomóc osobom, które dopiero startują z tworzeniem biżuterii i nie tylko im. Mam pomysł na kursy dla zupełnie zielonych i kursy biżuterii dla już bardziej zaawansowanych. Raz na jakiś czas zdarzy się też konkurs ;). Mam nadzieję, że chętnie będziecie do mnie zaglądać - zawsze służę radą i pomocą ;).

Co Wy na to? Odwiedzicie mnie jeszcze kiedyś ;)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)