środa, 13 marca 2013

Moja najnowsza pasja!

Zamawiając raz na jakiś czas paczkę z www.pasart.pl, pokusiłam się o zamówienie koralików TOHO. Dużo o nich wcześniej czytałam, słyszałam, że to jedne z najrówniejszych, a ta równość jest ważna, jeśli dopiero zaczynamy przygodę z koralikowaniem. Oto, co powstało jako pierwsze:


Użyłam do nich koralików w kolorach
Silver-Lined Frosted Gray, 
Silver-Lined Frosted Olive
oraz Silver-Lined Lime Green, 
wszystkie w rozmiarach 11/o. To pierwsza para, druga stworzona z dwóch ostatnich, wcześniej wymienionych kolorów, z przywieszkami w kształcie gwiazdek.

Tak mnie to wciągnęło, że zamówiłam nowe kolory. Są to:

- Opaque Jet
- Silver-Lined Frosted Crystal
- Transparent Lt Amethyst
- Silver-Lined Lt Topaz
- Silver-Lined Topaz

- Silver-Lined Smoky Topaz


I moje obłędnie ulubione:
- Mettalic - Amethyst Gun Metal 
(w rzeczywistości są nieco jaśniejsze i bardziej mienią się na kolorowo - zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia i wiedziałam, że muszę je zamówić)

A zapomniałabym. Serdecznie dziękuję WERAPH za kurs: http://koralikowaweraph.blogspot.com/2012/01/kurs-kulkowy-i-kolczyki-w-kratke-la.html!


Wyczekujcie nowych tworków z małych koralików TOHO. A jak Wam się podobają moje pierwsze beaded balls?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)