sobota, 20 kwietnia 2013

Liebster Blog od Kaśki L.

Bardzo się cieszę, gdyż to bardzo miłe zobaczyć na blogu taki oto komentarz ;)





Zostałam nominowana do Liebster Blog przez Kaśkę L., więc należy wypełnić warunki tego wyróżnienia ;).

Zasady zabawy:
Osoba nominowana odpowiada na pytania osoby noinującej.
Następnie sama nominuje 11 blogów z małą liczbą obserwatorów - informuje o tym wybrane osoby.
Zadaje im 11 nowych pytań

Najpierw odpowiem na pytania :).


1. ULUBIONA KSIĄŻKA?
Jest wiele takich: seria Harry'ego Pottera, saga Zmierzch, Pachnidło...

2. CZY LUBISZ MLEKO?
Zasadniczo tak, choć jest niezdrowe.

3. KAWA BIAŁA CZY CZARNA?
Biała ;)

4. ULUBIONA PORA ROKU?
Lato, mam wtedy urodziny i jest ciepło ;)

5. JAKI ZNASZ JĘZYK OBCY?
Angielski, gorzej niemiecki.

6. CZY LUBISZ PODRÓŻOWAĆ?
Bardzo, mam wiele miejsc, które chciałabym odwiedzić ;).

7. MIEJSCE, KTÓRE CHCIAŁABYŚ ODWIEDZIĆ?
O właśnie - Australia, Indie, USA, Włochy, Francja.

8.  JAKI SĄ 3 TWOJE WADY?
Gadatliwość, niecierpliwość, lenistwo.

9. JAKIE SĄ 3 TWOJE ZALETY?
Kreatywność, łatwe nawiązywanie nowych kontaktów, jestem godna zaufania.

10. CZY LUBISZ KASZANKĘ?
Niee, fujjj :(.

11. CZY LUBISZ CHODZIĆ DO ZOO?
Noo :). Bardzo, najbardziej lubię to w Gdańsku ;).

Pora teraz na moje nominacje:
1. Adziamar
2. Dasanda
3. Me, myself i modelina
4. Rudziaszkowo
5. SylviaMade
6. Anikatera
7. Pastelowa Pracownia Artystyczna
8. Smoczyca po drugiej stronie lustra
9. KaoriArt
10. Modelinowy Świat
11. Na deszczowe dni

Przyznam, że nie było łatwo wybrać tylko 11 z całego mnóstwa handmade'owych blogów...

A teraz pytania do Was:
1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
2. Twój ulubiony kolor to:
3. Czy lubisz chodzić na długie spacery?
4. Ile masz cm wzrostu?
5. Najbardziej nie lubię:
6. W ludziach najbardziej cenię:
7. Mój ulubiony film to:
8. Jaki jest Twój wymarzony prezent?
9. Jakiej muzyki słuchasz?
10. Kto jest Twoim największym motywatorem do działania?
11. Co podoba Ci się w prowadzeniu bloga?

Prosiłabym wszystkich nominowanych o dodanie pod tą notką komentarza z linkiem do notki z odpowiedziami na pytania :). Jestem bardzo ciekawa i chciałabym się czegoś o Was dowiedzieć :).

W menu po prawo wstawiam banerek, informuję nominowanych i czekam na Wasze odpowiedzi!

6 komentarzy:

  1. O dziękuję bardzo za wyróżnienie:D Jak tylko znajdę chwilkę czasu, odpowiem na Twoje pytania:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Jest mi bardzo miło - postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania! Tworzysz śliczności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To mnie zagiełaś.... masakra... nie spodziewałam się nominacji zupełnie. To już 3 wyróżneinie dla mnie w ostatnim czasie, bardzo mnie to zaskoczyło oczywiście miło :) Bardzo Ci dziękuję za to, że doceniasz to co robie to co pokazuję na blogu. Nawet nie wiesz jak takie coś mnie podbudowuje, nie tylko w rękodziele, ale również w życiu codziennym, tym bardziej, że ostatnio z wiara w siebie u mnie ostatnio ciężko. Jeszcze raz wielkie dzięki, Tobie również gratuluję i życzę kolejnych wspaniałych rzeczy jakie tworzysz :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że podoba Ci sie mój blog. Zapraszam do jak najczęstszych wizyt. Ale za wyróżnienie dziękuję. Mam złe skojarzenia z zabawami typu "łańcuszek" i z zasady (!) w nich nie uczestniczę. Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam (w żadnym razie nie miałam takiego zamiaru). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, szkoda ;). A blog super, na pewni będę zaglądać częściej ;). A dzięki takim zabawom możemy się trochę poznać w tym naszym blogowym świecie ;)

      Usuń
  5. Ojej serdecznie Ci dziękuje za wyróżnienie mojego bloga ;-) No i oczywiście gratuluje Tobie za otrzymanie wyróżnienia i podzielenia się nim z innymi;-) Odpisuję dopiero dzisiaj,ponieważ byłam na wojażach weekendowych i tylko przez telefon widziałam,że czeka na mnie taka miła niespodzianka.Bardzo Ci dziękuje i życzę dużo weny twórczej;-) Jutro napiszę specjalnego posta z wyróżnieniem i odpowiedziami na zadane przez Ciebie pytania.Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)