sobota, 20 kwietnia 2013

Niedogodności.

Witajcie ponownie!

Jak sami pewnie zauważyliście, kilka dni mnie tu nie było. Działo się przez ten czas kilka bardzo miłych i kilka bardzo niemiłych rzeczy. Niestety, uniemożliwiło mi to pisanie kolejnych notek. W tym czasie na blogu:
- mimo braku nowych postów, wzrosła liczba wyświetleń i jest już o wiele mniej do pierwszego tysiąca ;)
- zostałam nominowana do Liebster Blog ;).

Obiecuję, że postaram się jak najszybciej dodać kilka zaległych notek, tzn. rozwiązanie MAŁEGO KONKURSU (przepraszam, dziewczyny, że to tak długo trwa, ale działy się naprawdę niesamowite rzeczy), Notka o Liebster Blog, do którego zostałam nominowana, za co bardzo dziękuję (ale o tym więcej w notce o tym poświęconej), przesyłka ze Skarbnicy Pomysłów (wygrane candy).

Spróbuję się z czymś wyrobić jeszcze dzisiaj, ale słowa nie daję ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)