poniedziałek, 29 lipca 2013

Smutne oświadczenie

Niestety, wyników Candy dziś nie będzie. Nie zapisała się odpowiednia liczba osób, co mnie troszkę zasmuciło. Jednak żeby odwdzięczyć się tym, którzy wzięli udział, Candy jeszcze nie zamykam. Ustalenia są takie:

Zapisy do Candy zamkną się tego dnia, kiedy KAŻDY z zestawów będzie miał min. 20 chętnych, np. jeżeli dnia 31 lipca zgłosi się 20 osoba do ostatniego zestawu, który miał najmniej chętnych, to osoby, które wpiszą się po nim tego samego dnia (obojętnie do którego zestawu) są przyjęte ;).

Proszę, abyście w miarę możliwości dopisali przy bannerze rozdania "przedłużone" ;).

Będę starała się na bieżąco monitorować sprawę, jeśli Wy też chcecie być "na czasie" to będę informować Was o nowych uczestnikach na fanpage'u (link do FB na pasku bocznym).

Jestem dziś bardzo zmęczona, ale dzień był meeeeega udany ;). Dziękuję moim gościom za przybycie i fajne prezenty ;).

Szykujcie się na relację z tego cudownego dnia ;)

12 komentarzy:

  1. Jakbyś chciała mogę Ci pomóc i napisać posta żeby ludzie zgłaszali się na Candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nominowałam Cię do LBA :D Więcej informacji u mnie:
    http://natalihelfire1.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award_30.html
    Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwazam, ze jak na pierwsze Candy to i tak duzo osob sie zglosilo. Nie ma co za duzo wymagac, to dopiero poczatek blogowania. Ale mam nadzieje, ze dopniesz swego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przede wszystkim to wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek , dużo zdrówka, szczęścia i spełnienia marzeń:) Co do Candy to uważam tak samo, jak Kozio lek. Jak na pierwsze Candy to zgłosiło Ci się wiele ludzi:) A zasady możesz zawsze nagiąć, w końcu to Ty je ustalałaś i Ty je możesz w każdej chwili zmienić:) Teraz jest sezon urlopowy, dużo ludzi nie siedzi na blogu i może być ciężko z zebraniem jeszcze tych brakujących osób:) Pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem, że pewnie zależy Wam na szybkich wynikach, ale chciałabym dać szansę większej ilości osób. Dla tych co wygrają - co to za frajda ograć 19 przeciwników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mogę czekać i tak pewnie nie wygram:D Ale skoro przez prawie miesiąc nie zgłosiła się zamierzona przez Ciebie liczba osób, to możesz czekać jeszcze długo:) Może za mało jest rozreklamowane Candy:) Spróbuj je ogłosić tutaj http://candy-i-rozdania.blogspot.com/ oraz tutaj http://candy-rozdania-konkursy.blogspot.com/ Może wtedy zgłosi się więcej chętnych:)

      Usuń
    2. Candy było ogłoszone na candy-i-rozdania.blogspot.com praktycznie od początku (banner na pasku bocznym). Być może moją decyzję uznacie za zarozumialstwo, ale ja uważam, że te 9 osób, to na prawdę nie jest dużo i poczekać nie zaszkodzi. Zasad się nie powinno zmieniać ;).

      Usuń
    3. Nie zalezy mi na wygranej , bo i tak nie wygram:) Chodzi o to, ze to juz i tak jest sukces dla Ciebie. I jak Pisze Weronka teraz malo ludzi siedzi na necie... Dlatego jest podwojnie ciezko:)

      Usuń
  6. Zmiana terminu losowania to też jakby nie patrzeć zamiana zasad:) Ale szanujemy Twoją decyzję:) Postaram Ci się pomóc i wrzucę krótki pościć na blogu, może ktoś z moich obserwatorów się skusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest:) Ja tez juz dodalam w notce dodatkowy wpis:) Mam nadzieje, ze pomoge:)

      Usuń
  7. A czy ktos odgadnol na dodatkowy czwarty los w Candy??

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)