sobota, 4 maja 2013

Wielkimi krokami - Candy

Już niedługo, może jutro, może pojutrze ogłaszam Candy ;). Jesteście pewnie wielce z tego radzi, dlatego mam do Was kilka pytań, żeby moje Candy było dla Was jeszcze bardziej przyjazne :).

1. Czy biżuteryjny i decoupage'owy zestaw przydasi interesowałby Was?

2. Czy przygarnęłybyście jakąś moją biżuterię ;)?

3. Jak długo miałoby Candy trwać ;)?

Odpowiadajcie w komentarzach ;).

Przepraszam Was też, że nie pisałam kilka dni na blogu, ale były pewne uczuciowe zawirowania i po prostu nie miałam głowy do blogowania.

A właśnie, zastanawiam się też nad założeniem pamiętnika (oczywiście w formie bloga)...

1 komentarz:

  1. 1. Tak
    2. Tak
    3. Nie za dlugo^^ Mysle, ze miesiac to tak w sam raz:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)