środa, 26 czerwca 2013

Candy in progress.

Jutro chciałabym przygotować nagrody na Candy dla Was, więc jeśli macie jakieś sugestie - chętnie je przyjmę (w komentarzach :). Już wszystko obmyśliłam, Candy będzie trwało od 1 lipca do 29 lipca do godz. 20:00, wyniki jeszcze tego samego dnia (moje osiemnaste urodziny :). Będą trzy zestawy: biżuteryjny, decoupage'owy i scrapbookingowy i może do każdego coś z moich tworów :).

Co Wy na to? Jeśli macie jakieś sugestie, zastrzeżenia - piszcie! Chciałabym, aby w Candy wzięło udział jak najwięcej osób, dlatego chętnie uwzględnię Wasze wskazówki :).

W ramach mojej obietnicy (brak postów bez zdjęcia) - wstawiam ładny, miejski widoczek z mojego balkonu :). Soczyście kolorowy zachód słońca <3.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jestem wdzięczna za każdy komentarz, nawet za słowa (uzasadnionej) krytyki :)